Κοσμήματα απο βιβλία


«Το βιβλίο είναι χρυσός» αυτό ακριβώς θέλησε να επιβεβαιώσει ο Jeremy May  με τη δημιουργία κοσμημάτων από βιβλία. Ο  Jeremy May έχει μεγάλη αγάπη για το βιβλίο. Τόση που δεν του φτάνει μόνο να τα διαβάζει, αλλά τα χρησιμοποιεί και σας υλικό για τη δημιουργία κοσμημάτων. 
Αποσπά κομμάτια από στοίβες σελίδων και με μια ειδική διαδικασία πλαστικοποίησης γίνονται ένα σώμα. Στη συνέχεια σμιλεύει και ολοκληρώνει το κόσμημα αφού γίνει η στίλβωση. Κοσμήματα όπως δαχτυλίδια, σκουλαρίκια, κολιέ απαρτίζουν μοναδικά κομμάτια από την σπάνια αυτή συλλογή. Να σημειωθεί ότι τα βιβλία που χρησιμοποιεί  τις περισσότερες φορές, είναι κλασικά λογοτεχνικά αριστουργήματα κάτι που τους δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα.   




































 Δείτε το σχετικό βίντεο!!


11 σχόλια:

Rena Christodoulou είπε... [Απάντηση]

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!

para-kelsoscooks είπε... [Απάντηση]

Πολύ ένδιαφέρουσα ανάρτηση και τα κοσμήματα ωραία.
όμως εγώ επειδή αγαπώ και προσέχω τα βιβλία μου, δεν θα το αποφάσιζα να τα χαλάσω. Βέβαια,δεν ξέρω το κέρδος σε τι πειρασμό θα με έβαζε.

Sophia είπε... [Απάντηση]

@para-kelsoscooks
Έχεις απόλυτο δίκιο και εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα ποτέ με τα βιβλία μου. Θα το έκανα ίσως με περιοδικά ή με κάποια έκδοση όχι καλή.

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε... [Απάντηση]

ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟΜΩΣ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

maya =^o^= είπε... [Απάντηση]

πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση!!happy Sunday!!! :)

Φιλία είπε... [Απάντηση]

Άλλο κι' ετούτο.... τι άλλο θα δουν ακόμα τα ματάκια μου.....
Ποτέ όμως δε θα κατέστρεφα την αφή, την όψη και τη μυρωδιά ενός βιβλίου για να κάνω κόσμημα.
Πάντως, πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση.
Φιλάκια πολλά

mia είπε... [Απάντηση]

Που πας και τα ανακαλύπτεις ...όλα τα πρωτότυπα???

Ανώνυμος είπε... [Απάντηση]

Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α Α Α Α Α Α!
Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Α !
ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2
ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

Mania είπε... [Απάντηση]

Τα κοσμήματά του είναι καταπληκτικά!! Αλλά αφού χρησιμοποιεί το χαρτί σελίδα σελίδα γιατί δεν κόβει από περιοδικό? Νομίζω οτι ετσι απλώς μεγαλώνει την φήμη του. Η διαφορετικότητα πουλάει αλλά εγώ εχω ενα κόλλημα με τα βιβλία!! Ουτε να τσαλακωθούν δεν θέλω!!
Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!!

χρυσάνθη είπε... [Απάντηση]

Οταν το ταλέντο συναντά την φαντασία !!!!Καλή εβδομάδα!!

Litsa είπε... [Απάντηση]

Τι παράξενα... τόσο ιδιαίτερα! Κάποια δαχτυλίδια είναι σκέτη τρέλα!

Δημοσίευση σχολίου

Αναφέρεται όνομα ή ψευδώνυμο όταν υποβάλετε σχόλιο «ως Ανώνυμος»

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...